Vizualni identitet tvrtki

Kako se istaknuti?

Živimo u svijetu iznimno jakog tržišnog natjecanja gdje je sve teže postati primijećen. U tome uvelike pomaže snažan vizualni identitet. Ukoliko već na početku određene faze ili projekta, primjerice lansiranje novih proizvoda, posegnete za izradom kvalitetnog vizualnog identiteta za svoju tvrtku, sve može proći puno jednostavnije. Štoviše, vizualni identitet omogućava uštedu novca predviđenog za oglašavanje, bilo da je riječ o novom proizvodu ili usluzi. Uspješan vizualni identitet stvara trajan dojam te u konačnici ojačava brand. To i jest temeljni dio marketinške komunikacije bez koje se ne može.

U stvaranju vizualnog identiteta, najčešće se počinje s logom, najprepoznatljivijim elementom bilo koje marke. Vizualni identitet je izgrađen na temelju dobrog logo dizajna. Logo je često prva stvar koju javnost prepoznaje o tvrtki, zbog čega ima izrazito važnu ulogu u procesu stvaranja novog imidža.

S druge strane, sav teško uloženi trud u promicanju branda može biti poništen zbog loše dizajniranog logotipa. Ako dizajn logoa i ostalih elemenata vizualnog identiteta nisu zanimljivi i osebujni, ne daju mogućnost da vas istaknu od konkurencije, i stoga vaše marketinške aktivnosti neće postići velik uspjeh.

Što Vam možemo ponuditi?

Stvaramo novi vizualni identitet kroz već definirane faze ili osvježavamo postojeći na osnovu ideja, smjernica i povratnih informacija koje dobivamo od naših klijenata. Također, našim klijentima pomažemo da poruke o svojim proizvodima i uslugama plasiraju putem inovativnih i kreativnih dizajnerskih rješenja, a sve to korištenjem naprednih tehnologija grafičkog dizajna .

Nudimo Vam sljedeće usluge grafičkog dizajna:

  • Dizajn loga
  • Vizit karte
  • Korporativni memorandum, faktura, fax, i pečat
  • Različiti formati omotnica
  • Oglasne ploče
  • Omot za CD/DVD

S krajnjom predanošću i entuzijazmom, naša volja je pomoći vašem poslovanju. Stvaramo za vašu firmu potpuno novi i svjež izgled koji će vas učiniti prepoznatljivim i primijećenim u odnosu na konkurenciju.