Google Ads

Google AdWords brz je i jednostavan način nabave visoko fokusiranog oglašivanja. Temelji se na osnovi Cijene-Po-Kliku (CPK) i to nezavisno o proračunu pojedinog korisnika. AdWords oglasi prikazuju se pored rezultata pretraživanja na Googleu kao i na stranicama s rezultatima pretrage ili s izdržajem u Google Mreži koja raste iz dana u dan i uključuje među ostalima AOL, EarthLink, HowStuffWorks i Blogger.

Da je unosan posao dokazuje i činjenica da je Adwords 2008. godine tvrtki Google donio 21 milijardu dolara dobiti.

Imati web stranicu bez posjetitelja je besmisleno. To možemo usporediti sa izradom jumbo plakata koji je postavljen uVaš podrum. Vidjeti ćete ga samo Vi i eventualno vama bliski ljudi kojima ga pokažete. Isto se događa s web stranicom, ona je beskorisna ukoliko korisnici ni ne znaju da postoji dok ih ne dovedete do nje.

AdWords oglašavanje uključuje niz aktivnosti usmjerenih na dovođenje zainteresiranih posjetitelja na web stranicu. Iznimno je isplativ način oglašavanja i nadasve učinkovit – plaća se samo za konkretni klik kroz oglas – Payperclick (PPC – plaćanje po kliku).

Prednosti AdWords oglašavanja:

AdWords je oblik marketinga kojemu je glavna prednost vrlo precizno ciljanje tržišta. Uz ovaj oblik marketinga, može se doći do publike koja je točno u ovom trenutku aktivno u potrazi za proizvodom ili uslugom koju vi nudite. Osim toga, mguće je ciljati i prema raznim pokazateljima poput interesa, dobi, spola, mjestu, i drugo što čini AdWords najisplativijem oblikom internet marketinga.

Prikazivanje oglasa je besplatno – plaća se samo odlazak na stranicu.Pozicija oglasa je iznad svih ostalih rezultata pretraživanja. Stvari poput ovih daju još veći naglasak na isplativost AdWords-a.

Uz AdWords moguće je obavljati i remarketing.

Remarketing uključuje oglašavanje samo onim korisnicima koji su unazad određenog razdoblja kliknule na oglas i posjetili vašu stranicu, te na taj način iskazali interes za ponudom. Dakle, ako korisnik ode s vaše web stranice i nastavi pretraživanje kod konkurencije, vaš oglas mu se ponovno prikazuje.

Google AdWords mreža predstavlja najveću svjetsku mrežu oglašavanja preko koju koriste stotine domaćih i stranih Internet portala i web stranica. Oglašavanjem isključivo osobama koje imaju potrebu za tim proizvodima i uslugama, čini ovaj oblik marketinga najekonomičnijim.

Prepuštanje oglašavanja našem timu u nekoliko crtica:

  • Dogovor oko ciljeva i detalja
  • izrađujemo analizu tržišta, weba i konkurencije i predočujemo je Vama
  • kreiramo Vam potpunu marketinšku strategiju
  • kreiramo i oglase – sadržaj i dizajn
  • osim što implementiramo oglase, svakodnevno ih optimiziramo u skladu s potražnjom na kraju mjeseca šaljemo detaljno izvješće s troškovnikom i uspješnosti kampanje a vi imate više vremena posvetiti se svom poslu!

Gdje se sve prikazuju Google Ads oglasi?

Google pretraživačka mreža

Plasirajte svoje oglase na Google pretraživačku mrežu. Vaš se oglas prikazuje u tekstualnom obliku u rezultatima traženja prema određenim ključnim riječima.

Google AdsDisplayGoogle prikazivačka mreža

Oglas može biti i u slikovnom obliku koji može biti prikazan na više od milijun web lokacija i aplikacija. Postoji i remarketing opcija pomoću koje ponovno dolazimo do bivših posjetitelja web stranice.

Google Ads- mobilni uređaji – Gmail oglasi

Možete dosegnuti korisnike tamo gdje provode najviše vremena, a to je u online poštanskim sandučićima. Korisnici oglase  mogu pročitati i po želji ih proslijediti svojim prijateljima.

Google Ads -YouTubeYouTube oglasi

Plasirajte video ili display oglase prije drugih! Neka vas online korisnici vide kraj i ispred YouTube pretraživanja ili unutar videozapisa koji trenutno gledaju.