Google analytics

Što je Google analytics i koje su njegove mogućnosti?

Google Analyticsnajbolji je alat za praćenje i analiziranje prometa Vaše web stranice. Ukoliko ste online i želite biti učinkoviti,ovaj alat je must-have, tim više ako se bavite e-commerceom.
Prema podacima koje možete iščitati iz Analyticsa, doći ćete do spoznaje tko su vaši posjetioci (dob, spol, lokacija itd.), što konkretno traže na vašoj stranici, kako su vas pronašli, koliko se često vraćaju te mnoge druge informacije koje će biti značajne za napredak vašeg online poslovanja.

Neke od glavnih prednosti koje Google Analytics alat pruža:

  • Koliko posjetitelja je vaša web stranica imala u zadanom periodu
  • Demografske karakteristike vaših posjetitelja
  • Interesi vaših posjetitelja
  • Što vaši posjetitelji najviše traže na web stranici
  • Pojmove upisivane u Google Search koji su vodili na vašu web stranicu
  • Rezultati zadanih ciljeva unutar Analyticsa za vašu web stranicu
  • Mogućnost identifikacije sadržaja koji je nije zanimljiv vašim posjetiteljima
  • Mogućnost identificiranja u kojem koraku ljudi ne završe prodajni proces

Naravno, ovo su samo neke od mogućnosti, one važnije koje će vam u početku biti potrebne kako biste pratili uspješnost vaše online prisutnosti.

Ono što možete zaključiti koristeći Analytics jest da svaki posjetitelj ima drugačije karakteristike i interese što vodi ka drugačijem setu akcija na vašoj web stranici. Velika prednostAnalyticsa je mogućnost naprednog segmentiranja vaših posjetioca koja ih kategorizira po određenim čimbenicima. Naprimjer, vlasnik ste e-trgovine za obuću koja u sebi sadrži kategoriju sportske obuće. U Analyticsu možete kreirati posebni segment koji će vam prikazati isključivo informacije o posjetiocima sportske obuće vaše e-trgovine.

Kako biste konstantno postizali dobre rezultate, uvijek nastojte kreirati nove kampanje koje će biti jedinstvene i koje će pružati vrijednost za vaše kupce. Naravno, ovim kampanjama koristiti ćete se drugačijim marketinškim metodama za privlačenje. Analytics će, sam po sebi, uštedjeti novac i vrijeme govoreći vam kroz važne brojke, koje kampanje su uspješne a koje manje. Jedan od primjera su email kampanje gdje putem Analyticsa možete provesti A/B testiranje i vidjeti koji sadržaj i tip maila pruža bolji conversion rate. Naravno, za ovaj primjer testiranja predlažemo da imate veću bazu pretplatnika na vaš newsletter kako bi testiranje pružilo rezultate koji su precizniji i objektivniji.

Također, Google Analytics alatmože pomoći i u SEO optimizaciji Vaše web stranice. Kako bi se generirao organski promet, iznimno je važno da je Vaša web stranica na prvoj stranici Googlea te po mogućnosti u prvih pet prikazivanih rezultata. Puno je faktora koji utječu na pozicioniranost web stranice, no to je tema sama za sebe jako široka.  Google Analytics iznimno je koristan alat koji pruža uvid u upisivane keywordse i fraze koje su dovele na vašu web stranicu. Naravno, trebate se fokusirati na one upisivane riječi i fraze koje se mnogo pretražuju i koje dobivaju značajan broj klikova a da pri tome vaš web za njih nije izlistan na prvoj stranici. To će vam značajno pomoći u vašim SEO naporima da optimizirate stranicu za te upisivane pojmove i fraze, kako biste se u budućnosti pozicionirali više i samim time osjetili porast organskog prometa.

Google Analytics je doista važan alat za vaše poslovanje. Stoga, ako ga želite unaprijediti slobodno nas kontaktirajte. Implementirat ćemo Google Analytics na vašu web stranicu te učiniti cijeli proces optimizacije i savjetovanja na temelju podataka koje ovaj sjajan alat pruža.