Vođenje društvenih mreža

Gotovo svako poduzeće, neovisno o djelatnosti, ima profil na nekoj od društvenih mreža. Tim putem se vrši online komunikacija sa korisnicima. Vođenje društvenih mreža, jedna je od važnijih usluga koju pružamo našim klijentima.

Društvene mreže postale su vrlo važna karika neophodna za uspješno poslovanje, no za njihovo uspješno vođenje potrebno je izdvojiti mnogo vremena i truda. Veliki broj poduzetnika (malih, srednjih i velikih) te start up-ova, zbog velikoga angažmana i opsega posla često odlučuju svoju online prezentaciju prepustiti upravo agencijama poput naše.

Kako bi profil na društvenoj mreži bio u koraku, važno je praćenje novosti digitalnoga marketinga, trendova i inovacija na različitim platformama oglašavanja kao i proučavanje postojećih te novih konkurenata.

Oglase, kampanje i komunikaciju pri vođenju društvenih mreža prilagođavamo potrebama svakoga pojedinog klijenta kako bismo stvorili prepoznatljiv brend i unaprijedili njihovo poslovanje. Želimo istaknuti kako je i sadržaj neophodno prilagoditi klijentu, ali i odabranoj društvenoj mreži, stoga ni u kom slučaju nije dovoljno jednak sadržaj objaviti na svim društvenim mrežama.

Znanje i iskustvo Marketing tima odgovara na pitanja: koji korisnici, koje dobi, u koje vrijeme i na kojoj društvenoj mreži su najaktivniji te prema tim podacima prilagođavamo sadržaj za objavu.

Facebook marketing

Facebook je najveća društvena mreža na svijetu. To znači da postoji velika prilika da se donese poruka o vašem brendu ili proizvodu ispred ciljane publike putem Facebook oglašavanja. U Hrvatskoj je aktivno oko 1,5 milijuna korisnika do kojih možete doprijeti.

Samo objavljivanje tu i tamo na Vašoj Facebook stranici ne može postići doseg koji vam je potreban, tako da je plaćena strategija važan dio marketinga koji će unaprijediti Vaše poslovanje.

Na Facebook-u korisnici sami šire informacije putem opcija Like, Share, Comment i sl., što znači da su korisnici vaši promotori. Komunikacija se odvija u oba smjera što je ujedno i kvalitetna analiza tržišta potrošača. Facebook svoje korisnike obavještava o tome što rade njihovi prijatelji. To se odvija na način da ako jedan korisnik koristi vašu aplikaciju ili se priključi vašoj grupi ili postane obožavatelj vaše stranice onda Facebook obavijesti sve njegove prijatelje o tome te se tako krug potencijalnih klijenata širi velikom brzinom.

Nekoliko je različitih mogućnosti kod Facebook oglašavanja koje Vam možemo pomoći iskoristiti:

  • Godine
  • Spol
  • Zemljopisna lokacija
  • Razina obrazovanja
  • Osobni interesi
  • Top prijatelji
  • Osobne veze
  • Prijavljen Status veze
  • Sviđa mi se postovi i stranice
  • Ažuriranja statusa
  • Brojevi telefona
  • E-mail adrese (prilagođena publika)

Instagram marketing

Nakon Facebooka o YouTubea, Instagram se učvrstio kao treća najpopularnija društvena mreža na svijetu. To već jasno govori da kao poduzetnik tu platformu naprosto više ne smijete ignorirati ili zanemarivati.

Između ostalog i zato što će vas nadmašiti konkurencija, pa svakako obratite pažnju na posljednje dostupne podatke koji govore da je danas na Instagramu preko 25 milijuna poslovnih profila, ali i preko dva milijuna oglašivača.InstagramStoriessu također izvanredan marketinški kanal, pa utoliko ne čudi što su čelnici te društvene mreže ovog ljeta korisnicima omogućili da doslovno pomoću jednog dodira na „instagram pričama“ dođu do željenog proizvoda. Uostalom, preko 400 milijuna korisnika Instagrama dnevno pregledava InstagramStories. Čak 80% korisnika prati najmanje jedan profil neke tvrtke, brenda…

U lipnju 2017. godine u Hrvatskoj zabilježeno otprilike 760 tisuća aktivnih korisnika te društvene mreže (danas vjerojatno govorimo već o milijunu, op.a.), zadnji vam je trenutak da se “trgnete” i aktivirate na Instagramu ako do sada to već niste učinili.

Uz brojne mogućnosti vezane uz marketinške kampanje, Instagram oglašavanje vam omogućuje:

  • Predstavljanje postojećim i budućim klijentima u ležernijem tonu da Instagram profil bude prava mala digitalna izložba vaše ponude
  • Bolju reputaciju vašeg brenda
  • Bolji i čvršći odnos s klijentima
  • Detaljne statistike o uspjehu pojedinačne promocije